Tumsa

Machine Gun Kelly - Bloody Valentine [Official Video] 

MGKVEVO
Abonēt
Skatījumi 13 milj.
95% 121 892 5 860

Machine Gun Kelly - "Bloody Valentine"
Listen:
smarturl.it/BloodyValentine
Follow Machine Gun Kelly:
machinegunkelly
machinegunkellymusic/
machinegunkelly
Music video by Machine Gun Kelly performing Bloody Valentine. © 2020 Bad Boy/Interscope Records
vevo.ly/01TPgS

Mūzika

Publicēšanas datums

 

20 mai 2020

Kopīgot:

Link:

Lejupielādēt:

Lejupielādēt.....

Pievienot:

Mans atskaņošanas saraksts
Skatīties vēlāk
komentāri 80   
Mack R
Mack R Pirms 11 Stundām
I’d sure like to wake up next to Megan fox. Yahtzee.
guitarlover42
guitarlover42 Pirms 11 Stundām
i'm only here for megan fox
Mile high Denbroncos
Mile high Denbroncos Pirms 11 Stundām
Good song 2020 good music still being created i love it! !! Mgk! Fire
ZoloftWarrior
ZoloftWarrior Pirms 11 Stundām
So my man can wrap, sing, act, and be a boss all at the same time.......Nice.....
Roger Sanchez
Roger Sanchez Pirms 11 Stundām
Leave the gods alone and keep rocking this!!!
FUAXY
FUAXY Pirms 11 Stundām
OMG this song just reminds me of the older tunes!!!! Comment more recommendations of similar songs to this pls thank you
Noah Stewart
Noah Stewart Pirms 11 Stundām
Can't imagine the amount of money he would of paid her
Elvis Teran
Elvis Teran Pirms 11 Stundām
Damn Eminem made him start rock songs lmfao
johnny
johnny Pirms 11 Stundām
that could be a blink 182 song
Mr.Nobody
Mr.Nobody Pirms 11 Stundām
I always thought he was a rapper for some reason.
Jan Štiglic
Jan Štiglic Pirms 12 Stundām
Kinda feel Green Day vibes.
Sailorgrl Mori
Sailorgrl Mori Pirms 12 Stundām
Megan Fox still very beautiful seemed like her ex kept her hidden in closet pregnant all the time! Prolly why she hasn’t done loads of movies. Butterflies free to fly. MGK & Megan cute couple if they are indeed hooked up.
Thomas Aidzil Pratama
Thomas Aidzil Pratama Pirms 12 Stundām
*Is that megan ?* 😮😮😮
Melissa Quinn
Melissa Quinn Pirms 12 Stundām
I cheated on Eminem and Im still in love with Blink182 Its all MGKs fault.
chinqalicious
chinqalicious Pirms 12 Stundām
AHHHH I LOVE HIS SONGS LIKE THIS
Dylan Hawkins
Dylan Hawkins Pirms 12 Stundām
What are the jeans called that he’s wearing in this video?
Jennifer Halloway Ong
Jennifer Halloway Ong Pirms 12 Stundām
Awesome song and video !!!🔥🔥🔥🔥🔥
wildrooster27
wildrooster27 Pirms 12 Stundām
Guess Eminem destroyed MGK so hard that he gave up rap for this. Oh well. RIP
David Hodges
David Hodges Pirms 12 Stundām
Eminem destroyed him so bad he cant even rap anymore lolol
brando lee
brando lee Pirms 12 Stundām
I want more of this! I'll sub to you if you continue this kind of music mgk
pantsuck11
pantsuck11 Pirms 12 Stundām
2000's music with megan fox, its like I'm in 2000's!!!
Hall Built
Hall Built Pirms 12 Stundām
Eminem dissed him so bad he changed his whole genre.
Real's Thought
Real's Thought Pirms 12 Stundām
Oh, he sings? I thought, he just rap. 😅😁😁
Omar Sanussi
Omar Sanussi Pirms 12 Stundām
Damn kill shot was too strong, he left the whole hip hop industry
Dwayne Robinson
Dwayne Robinson Pirms 12 Stundām
didnt even know kelly did pop rock
Beth Scars
Beth Scars Pirms 12 Stundām
fuck yes Magen fox
D.L .G
D.L .G Pirms 12 Stundām
I’m not a fan of his at all and as an aspiring rapper myself i must give him his props. Versatility will get you far I’m telling you.
The Onyx
The Onyx Pirms 12 Stundām
Blink182 Vibes are too real right now
D.L .G
D.L .G Pirms 12 Stundām
I’m not a fan of his at all and as an aspiring rapper myself i must give him his props. Versatility will get you far I’m telling you.
Liz G
Liz G Pirms 12 Stundām
Damn he went from chantel to sommer to megan all within a year
Rj Amamio
Rj Amamio Pirms 12 Stundām
megan fox😍 tas MGK bagay sila😎
TTL Mystic
TTL Mystic Pirms 13 Stundām
Where's Sommer lol
HzOo007
HzOo007 Pirms 13 Stundām
Megan is avesome
Pearla Alvarez-gonzales
Pearla Alvarez-gonzales Pirms 13 Stundām
Came for Megan fox lol 😂
faceless215
faceless215 Pirms 13 Stundām
<a href="#" class="seekto" data-time="61">1:01</a>
Xavier Daniswara
Xavier Daniswara Pirms 13 Stundām
So there is a way, to avoid Eminem’s cursed. Not rapping again
Notsosupermario 74
Notsosupermario 74 Pirms 13 Stundām
<a href="#" class="seekto" data-time="61">1:01</a> Megan Fox's foot oof 😋 where my foot fetish dudes at? 🙋
Wisnu Aditya
Wisnu Aditya Pirms 13 Stundām
I MISS THIS GENRE!!!
Reza
Reza Pirms 13 Stundām
HIGH LEVEL SHIT xD
Ed Silva
Ed Silva Pirms 13 Stundām
Only watched this for Megan fox!
Posty
Posty Pirms 13 Stundām
<a href="#" class="seekto" data-time="132">2:12</a> lawdddd
Farrell Deebach-Carpenter
Farrell Deebach-Carpenter Pirms 13 Stundām
Cracks me up! Megan and Carson make a vid and more they're together! LoL Men and women can be friends without fucking each other. Give me a break folks! Anything for news.
Artemis Lian
Artemis Lian Pirms 13 Stundām
This song is amazing! :)
Lord Gram
Lord Gram Pirms 13 Stundām
Song sucked but Megan is a damn fox.
summer Breeze
summer Breeze Pirms 13 Stundām
Did eminem diss him into leaving the rap scene or..
Natyuruguay87
Natyuruguay87 Pirms 13 Stundām
This video gave me "Love the Way you lie" vibes
Jesús Israel Perales Martínez
🤮🤮🤮🤮🤮
Oscar V
Oscar V Pirms 13 Stundām
It seems 2020 started to bring some good stuff!!!! Rock on!!!
Funnitini Lazy
Funnitini Lazy Pirms 13 Stundām
:v
HaTeRaDeQuEnChEr
HaTeRaDeQuEnChEr Pirms 13 Stundām
<a href="#" class="seekto" data-time="28">0:28</a> toe finger
Joshua howard
Joshua howard Pirms 13 Stundām
Kids today! Lol.... breaking all the rules! Never battle eminem, and no snitchin! MGK and 69 should do a song together!!! Armageddon is truly here! Lmao
chris johnson
chris johnson Pirms 13 Stundām
Is this the year 2000 or 2020?
AZ Gear Guy
AZ Gear Guy Pirms 13 Stundām
So does he not rap anymore or did Eminem permanently knock his ass to pop punk?
Erhard Snyman
Erhard Snyman Pirms 13 Stundām
lol needles or not she is beautiful stop judging people do you have nothing better to do with you’re life, jealousy makes you nasty 😉...
Andrew Ahrens
Andrew Ahrens Pirms 14 Stundām
I’m confused. Is this song about unlucky menstruation on Valentines Day?
Derpy Derp
Derpy Derp Pirms 14 Stundām
I don't know if its my childhood crush coming back, but I still like Megan Fox.
Mike Chenault
Mike Chenault Pirms 14 Stundām
Is this the guy that tried to take a shot at Eminem? Now hes doing tweener pop music? 2020 is wierd.
Loran Crystal
Loran Crystal Pirms 14 Stundām
This. Is. Everything.
Nick Salsman
Nick Salsman Pirms 14 Stundām
Damn. Eminem ended this guy so hard he had to change his genre of music😂😂😵😵
Ermandos DeLacerda
Ermandos DeLacerda Pirms 14 Stundām
Woooooooow, the fist music i Listening , and lovet
Jason Beck
Jason Beck Pirms 14 Stundām
I now like MGK.
David Arauz Gonzalez
David Arauz Gonzalez Pirms 14 Stundām
Damn Eminem hit him so hard he must've gone back to pop punk
ART & SOUND TV
ART & SOUND TV Pirms 14 Stundām
This was so fire dude
Jamie Gowan
Jamie Gowan Pirms 14 Stundām
How'd they get Megan Fox from 10 years ago?
The Emily Cooper
The Emily Cooper Pirms 14 Stundām
why's everyone talking about how he and megan fox might be dating and not about the fact that MGK IS NOW DOING PUNK ROCK?!?! btw love it, i think it suits him / he really pulled it off :)
effseven87
effseven87 Pirms 14 Stundām
Pass
Uknown Mwade
Uknown Mwade Pirms 14 Stundām
Fucking love this song listened to it like 30 times 🔥🔥🔥
Elijah blue
Elijah blue Pirms 14 Stundām
trash
Kavindu Dilshan
Kavindu Dilshan Pirms 14 Stundām
Best EDM music mix with animation lvvid.info/video/oIR8nqV9speFhZU.html
YouTube User
YouTube User Pirms 14 Stundām
I forgot how hot Megan Fox is, hahahah! Wow!
Vlad Rod
Vlad Rod Pirms 14 Stundām
I guess Em changed mgk mood singin' 🤔
kate
kate Pirms 14 Stundām
In my yead? Someone's been taking pronouciation lessons from Tom Delonge.
Tien Chia
Tien Chia Pirms 14 Stundām
This is what happens when Eminem destroys your rap career. Something we all didn't know we and MGK needed..
yuzuku
yuzuku Pirms 14 Stundām
yea mate, stick to this genre.
fairy 503
fairy 503 Pirms 14 Stundām
This song really is in my head, in my head.....😀
unknown
unknown Pirms 14 Stundām
Who is she?
Sofía Garza
Sofía Garza Pirms 14 Stundām
it hurts to see others (MGK) living your dream
Jsvay
Jsvay Pirms 14 Stundām
The only reason watched the video is for Megan Fox
The Landscaper
The Landscaper Pirms 15 Stundām
This dude is so lame. He was good in the motley crew movie on Netflix. That mustve made him think he was still playing Tommy...smh identity crisis
Adam Meyer
Adam Meyer Pirms 15 Stundām
This song is like a flashback to 2007 and I fucking love it.
Nākamais
Is The KSI vs Ricegum Beef FAKE?
11:36
Skatījumi 978 tūkst.
Agust D '대취타' MV
4:29
Skatījumi 53 milj.
Eminem - The Ringer [ Music Video ]
05:43
Halsey - You should be sad
03:39
Skatījumi 57 milj.
Machine Gun Kelly - Let You Go
05:30
Machine Gun Kelly - Hollywood Whore
03:28
Agust D '대취타' MV
4:29
Skatījumi 53 milj.
Кто тебе сказал?
2:04
Skatījumi 4,4 milj.
NCT 127 엔시티 127 'Punch' MV
3:34